ديجيتال ماركتينگ چيست و چه كسي ديجيتال ماركتر است؟

x-default

ديجيتال ماركتر: در مورد حوزه ي ديجيتال ماركتينگ ايده هاي مختلفي وجود دارد كه ناشي از تجربه و دانش افراد مختلف اين حوزه مي باشد. هر فردي كه در اين حوزه وارد شده و تجربياتي كسب كرده است، اين تجربيات را به صورت استراتژي فعاليت در اين حوزه به افراد ديگر منتقل مي كند.

ديجيتال ماركتر

در تعريفي كه از ديجيتال ماركتر وجود دارد، به شخصي يك ديجيتال ماركتر مي گويند كه توانايي استفاده از ابزارهاي ديجيتال براي رسيدن به بازاريابي را داشته باشد، به اين صورت كه فرد بايد دائما از ابزارهاي موجود در فضاي ديجيتال آگاهي كسب كند و با آن ها آشنا شود و به طور محدود از آن ها استفاده كند تا به اين بينش برسد كه هر كدام از اين ابزارها در كجا كاربرد دارند و اين اطلاعات به عنوان سلاح هاي ديجيتال ماركتر مي باشند كه آن ها را ذخيره مي كند و در صورت نياز به كار مي گيرد.

اما براي موفقيت در اين حوزه و پيشي گرفتن از رقبا بايد در چند حوزه نظير ايميل ماركتينگ، سئو و بهينه سازي سايت، گرافيك، تبليغات اينترنتي و … به صورت حرفه اي كار كند. در واقع ديجيتال ماركتر با آگاهي از ابزارهاي موجود و امكاناتي كه دارد، اين توانايي را خواهد داشت تا زماني كه فردي براي راه اندازي كسب وكار اينترنتي خود به آن ها مراجعه مي كند، بهترين مشاوره و راهنمايي را به آن فرد بدهد.

 اما اين سوال براي افرادي كه تازه مي خواهند در اين حوزه شروع به فعاليت كنند، وجود دارد، اين كه يك ديجيتال ماركتر خوب بايد در چه حوزه هايي تخصص داشته باشد؟

اما در مورد اينكه در چه زمينه هايي بايد  ديجيتال ماركتر فعال باشد!!

ادامه مطلب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *